Wat doe je bij problemen met je website?

WordPress helpdesk

Je hebt vragen over je website

Bij Incus-software heb je je eigen persoonlijke helpdesk. Lukt het je niet om een blog of foto te plaatsen? Is de koptekst van een nieuwsbericht niet naar je zin? Is je website traag? Ben je ineens een stuk tekst kwijt, of werkt een bepaalde module niet? Bel, mail of app me en ik help je zo snel mogelijk. Sowieso tijdens kantooruren. Maar ook ’s avonds of in het weekeind kun je me bereiken. Stuur me een appje en ik laat je weten wanneer ik met je mee kan kijken. Vaak doe ik dat via Skype: dan kan ik met je meekijken en uitleggen wat je moet doen. En soms gebruik ik Teamviewer: van een afstand neem ik jouw muis over en kan op die manier snel zien wat de problemen zijn.

Je website werkt niet, is gehackt of er zijn andere problemen

Problemen schat ik in op de ernst ervan. Soms kan iets even wachten. Soms moet er meteen actie worden ondernomen. Als je website gehackt is bijvoorbeeld. Ik doe er dan alles aan om je website zo snel mogelijk weer ongeschonden in de lucht te krijgen. Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen: heb je een onderhoudsabonnement, dan check ik je website regelmatig op onveilige situaties en voer ik updates uit. De kans dat je gehackt wordt, is dan zeker kleiner.

Je eigen persoonlijke helpdesk